امروزه شبکههای اجتماعی نه فقط یک عرصه برای سرگرمی، بلکه میدانی برای رقابت برندها و صاحب نامانی است که مدتها است کسب و کار خود را از طریق فضای مجازی و تجارت الکترونیک پیش میبرند. این میدان آن قدر پر طرفدار و پر ماجرا است که هیچ برندی نمیتواند در حالیی که هیچ استفاده ای از امکانات رایگان و بدون مرز آن نکرده است به سادگی از کنار آن بگذرد.
فعالیت در شبکههای اجتماعی برای سرگرمی و صرفا اهداف شخصی نیازی به تخصص ندارد و هر کسی با آموزههای مختصر خویش کم کم راه و کار استفاده از آن را فرا میگیرد؛ اما فعالیت به نفع برند و کسب وکار امری چالش برانگیز و زمان گیر است که احتمالا بدون پیشینه قبلی در بازاریابی شبکههای اجتماعی موفق نشوید.
نقطه ورود شما به این عرصه ابتدا آشنایی با ۵ قانون در بازاریابی شبکههای اجتماعی است. به تدریج این روند با مطالعه ادامه مطالب فست سئو در این حوزه قوت میگیرد.